+(Dones)^3: ciència, talent i tecnologia

Des de l’ajuntament d’Esplugues s’impulsa el projecte +DONES3 amb la intenció de potenciar el talent femení en la ciència i la tecnologia, a través d’uns tallers que s’impartiran durant el curs i unes activitats gamificades que es portaran a terme amb l’alumnat dels instituts del municipi que cursi 3r i 4t d’ESO. Aquestes activitats estan dissenyades amb la intenció de visibilitzar i donar a conèixer algunes de les dones que han realitzat aportacions científiques importants, a desmitificar el treball científic associat als homes i a desenvolupar una actitud favorable a la tria de branques científiques per part de les noies com una opció d’estudis i d’itinerari professional.

Pel que fa al nostre institut, el projecte +DONES3 s’iniciarà amb els tallers que tindran lloc entre el 22 i el 28 de setembre i continuarà les activitats amb el calendari que marcaran els tècnics de l’ajuntament.

Pensem que és una bona iniciativa i desitgem que tot l’alumnat que participarà en aquestes activitats les pugui aprofitar tot gaudint-les.