De la mà d’Esplugues

El passat 1 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO van participar en una visita guiada pel nucli antic d’Esplugues de Llobregat, dins del Pla d’Entorn de Centre. L’itinerari, anomenat De la mà d’Esplugues, va permetre conèixer els orígens del municipi i alhora va portar l’alumnat pels carrers més ancestrals de la ciutat, carrers dels segles XIV- XVIII i que, per sort, encara perduren.

Els noies i les noies van poder visitar el passat industrial d’Esplugues, a la fàbrica-museu La Rajoleta; edificis emblemàtics com Can Tinturé, Can Cortada o Can Ramoneda; la façana modernista del monestir de Santa Maria de Montsió; l’Espai Xavier Corberó o el carrer Montserrat, entre d’altres.

Una sortida gràcies a la qual hem pogut conèixer i descobrir indrets del nostre entorn escolar que per a molts de nosaltres eren desconeguts.

Àlex Pérez (3rA)