Concurs “Talent Show” del CFGS

Dimecres 16 de desembre, l’alumnat de segon curs del cicle formatiu d’Ensenyament i Animació Socioesportiva ha preparat, des del Mòdul Professional 9: “Jocs i Activitats d’animació turística”, una sèrie d’activitats per tal de mostrar-les als companys i al professorat.
Aquest alumnat ha organitzat una jornada lúdica amb un espectacle de Talent Show i un concurs de cançons semblant al Furor per a l’alumnat de primer del cicle. Tots dos cursos s’ho han passat d’allò més bé i han participat activament en aquest esdeveniment.
Entre les diverses actuacions de què hem pogut gaudir, destaquem els mags, els cantants de rap, diverses escenificacions, acudits i, fins i tot, acrobàcies i circ!
També hem ballat i xalat tot cantant al ritme de la música!
Un gran aplaudiment per a tots els presentadors de l’acte i un agraïment especial a l’alumnat de segon per l’espectacle!