Celebració Sant Jordi 2022

Divendres 22 de maig, l’alumnat i el professorat de l’institut hem celebrat la diada de sant Jordi.

El dia ha començat amb una gimcana que ha preparat l’alumnat de 2n curs del cicle formatiu en què hi han participat els alumnes dels grups A. Tots s’ho han passat molt bé, tant els dinamitzadors de l’esdeveniment com l’alumnat que hi ha participat de manera activa i força engrescada.

Més tard, ens hem reunit a la sala d’actes on la directora ha presentat les diferents activitats que es portarien a terme: visionat d’un vídeo en què s’homenatja Joan Fuster, l’escriptor de l’any; visionat d’un vídeo-recull de les sortides al teatre per part dels departaments de llengua catalana i llengua castellana; kahoot per escollir entre tots els assistents la fotografia matemàtica; entrega de premis dels concursos literaris en llengua anglesa, castellana i catalana; lliurament de guardons per als participants en el taller de rap de la setmana cultural; entrega de premis del departament de visual i plàstica i lliurament de premi a la millor fotografia matemàtica.

En acabar l’acte, hem sortit al pati per tal de gaudir d’una magnífica xocolatada oferta per l’institut.

L’alumnat dels grups B i de 1r curs del cicle formatiu han pogut participar, també de la gimcana preparada pels alumnes de 2n del cicle. En aquesta ocasió, també han gaudit de les activitats preparades.

En definitiva, ha estat una jornada lúdica en què s’ha respirat un ambient d’alegria i de companyonia.