Alumnes guardonats per l’Ajuntament d’Esplugues

L’alumnat  del nostre institut participa, des de la primera edició, en la convocatòria dels premis de Treballs de Recerca convocats per l’ajuntament d’Esplugues de Llobregat.

Avui, 20 de juliol s’ha celebrat, de manera virtual, l’acte d’entrega d’aquests premis que ha estat presidit per la Sra. Pilar Díaz, alcaldessa d’Esplugues de Llobregat, en què també hi ha assistit la Sra. Sonia Fernández (inspectora d’ensenyament dels Serveis Territorials del Baix Llobregat), membres del consistori espluguí, l’alumnat guardonat acompanyat de les famílies i membres dels claustres de professorat dels diferents instituts del municipi.

Enguany, els guardonats de l’institut Joaquim Blume han estat:

10è. Fòrum de l’excel·lència: Joan Ariño, amb el treball intitulat Una aposta per un món més just.

9è. Premi Ciutat d’Esplugues de Llobregat: Èric Domínguez, amb el treball Contribució a l’estudi i digitalització de la inscripció CIL II 4536a (HD 56824, IRC IV 84) de la Torre dels Lleons (Esplugues de Llobregat).

Enhorabona als alumnes guardonats i als tutors que els han dirigit els treballs!