Acte de comiat de l’alumnat de 2n de batxillerat

Divendres 10 de maig, a la sala d’actes del Consell Català de l’Esport, s’ha celebrat l’acte de comiat de la promoció d’alumnat 2022-24. L’acte presentat i conduït per l’alumnat de 1r de batxillerat, Gabriel Vergés i Noah Tamaral, ha començat amb la rebuda per la directora de l’institut, la professora Pilar Pina i pel director general del Consell Català de l’Esport, el Sr. Aleix Villatoro. Tots dos han expressat paraules d’agraïment i d’encoratjament als becaris que acaben aquesta etapa escolar en el nostre centre educatiu.

Tot seguit, hem pogut gaudir d’un espectacle ofert pel Mag Lluc. Més tard, han estat els tutors: la Sra. Maria Roget, la Sra. Laura Fernández i el Sr. David Millán els encarregats d’adreçar unes paraules de comiat a l’alumnat; per acabar amb els representants de les famílies: el Sr. Font i la Sra. Alberich que també s’han adreçat a l’alumnat.

Tot seguit, s’ha anat cridant l’alumnat per tal de recollir un record del seu pas per l’institut, l’orla, i el regal que elabora l’alumnat novell de 3r d’ESO a l’alumnat que ens deixa: l’Anuari.

Finalment, l’alumnat ha dedicat unes paraules al professorat que l’ha fet l’acompanyament al llarg de l’etapa acadèmica.

Per tal de cloure l’acte, els assistents han anat al menjador de la residència on se’ls ha ofert un petit refrigeri.

Desitgem sort i molts d’encerts a l’alumnat que enguany deixa l’institut per començar una altra etapa.