17a Audiència Jove

Dimarts 21 de maig, a les 10h, a la sala d’actes Rafael Nebot del Consell Català de l’Esport, ens hem aplegat els estudiants dels centres públics d’Esplugues de Llobregat per tal de compartir les propostes sobre l’”Ús responsable de les xarxes socials i la intel·ligència artificial”, que hem treballat durant el curs a classe, ajudats pels tècnics de la fundació Pere Tarrés.

En un primer moment, els estudiants hem adreçat les propostes a l’alcaldessa, la sra. Pilar Díaz, i a la tinent d’alcaldia, la sra. Montse Zamora, que han contestat les demandes de l’alumnat.

Més tard, els estudiants han adreçat les propostes als representants dels centres escolars, dels quals també han obtingut les respostes adients.

Per cloure l’acte, hem gaudit d’una actuació de màgia.

Agraïm al consistori espluguí la iniciativa de l’Audiència Jove per tal de fer sentir la veu del jovent de la ciutat.