“Kósmos: l’ordre i les lleis físiques de l’univers”

El dilluns 29 de gener, l’alumnat de l’optativa de Física i Química de 4t d’ESO va assistir a l’activitat “Kósmos: l’ordre i les lleis físiques de l’univers” organitzada pel CosmoCaixa. Aquesta activitat va ser una oportunitat emocionant per explorar i comprendre les lleis físiques que regeixen l’univers mitjançant demostracions pràctiques i interactives que expliquen els principis fonamentals de la física, com ara el moviment dels objectes, la gravetat i altres conceptes apassionants.

A més a més, els alumnes van tenir l’oportunitat d’assistir a l’exposició temporal de dinosaures de la Patagònia, on hi havia quinze motlles d’esquelets de dinosaures i una selecció de fòssils originals. Aquesta exposició permetia descobrir com es van produir els canvis evolutius en els diferents grups de dinosaures i conèixer les peculiaritats delsdinosaures patagònics, que són únics i sorprenents.