Conferència: Com aprenem per aprendre d’una manera més profunda i amb més sentit?

El Centre de Recursos Pedagògics de Sant Martí ha organitzat una conferència per posar el focus en l’aprenentatge, perquè, malgrat que els estudis científics i educatius ens diuen com aprenem els humans, la realitat que ens trobem és que a l’hora de desplegar canvis a les escoles i als instituts en aquesta direcció, aquests canvis generen neguits i dubtes.

La conferència serà en format telemàtic, en el canal de Youtube del Servei Educatiu de Sant Martí. El títol de la sessió és “Com aprenem per aprendre d’una manera més profunda i amb més sentit?“, i la conferència serà impartida per la Dra. Anna Forés, directora adjunta de la Càtedra de Neuroeducació de la Universitat de Barcelona.

🗓 Dijous, 31 de març
🕔 De 17 a 19 h.
🖥 Més informació: https://serveiseducatius.xtec.cat/santmarti/general/cicle-de-conferencies-2/

A més, perquè sigui una conferència útil, pràctica i representativa de bona part de la comunitat educativa, hi participaran diverses persones convidades: la Maria Rodríguez, mare de l’escola Bogatell; la Noemí Artigas, cap d’estudis de l’escola Fluvià; en Julio Pérez, coordinador pedagògic de l’Institut Bernat Metge; i l’Albert Estany, pare de l’institut Caterina Albert.

Aquestes persones seran les encarregades de traslladar les vostres preguntes, incerteses, neguits, reflexions, etc. És per això que us animem a respondre aquest breu formulari per poder recollir-les i fer-les-hi arribar: Recollida de preguntes per la conferència.