Jornades esportives (25 i 26 octubre): tastet d’extraescolars

L’oferta d’activitats extraescolars de l’AFA per aquest curs escolar 2022-23 segueix creixent. Perquè tothom pugui escollir la més adient, el dimarts 25 i el dimecres 26 d’octubre s’han organitzat dues jornades de lliure accés per fer un tastet de les diverses activitats programades: danses urbanes (Hip Hop), futbol, bàsquet, voleibol i bàdminton.

Tot l’alumnat està convidat al pati de l’institut a partir de les 17 h (el dimarts) i les 16.30 h (el dimecres), per una sessió de prova amb l’equip de monitors i monitores de cada activitat i provar alguna de les activitats.

Posteriorment, tothom interessat en continuar realitzant l’activitat la resta de setmanes (novembre – juny) haurà d’omplir la butlleta d’inscripció i procedir al pagament de la quota ANUAL única de 20 €.

Us hi esperem!

Horaris durant el curs: