Programa Salut i Escola

Des d’aquest octubre està disponible l’assessorament i atenció a l’alumnat per part d’una infermera de l’ICS (Institut Català de la Salut). És un servei confidencial, obert i sols per a qui voluntàriament s’hi vulgui acollir. Demaneu més informació a consergeria.
Freqüència: divendres, de les 11h a… Llegeix més»

Robòtica al Bernat Metge

L’institut i el departament de tecnologia inicien aquest curs un nou projecte de robòtica utilitzant LEGO Mindstorms, una eina molt útil que parteix de la metodologia STEAM. Es pretén formar els estudiants en cinc disciplines específiques: ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques.
Aquest material s’introduirà inicialment… Llegeix més»

Distincions PAU 2018

Ens complau comunicar a les nostres famílies que enguany  una alumna del nostre centre ha merescut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual… Llegeix més»