Distincions PAU 2018

Ens complau comunicar a les nostres famílies que enguany  una alumna del nostre centre ha merescut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts. Concretament ha estat l’alumna AINA VALVERDE, amb un 9,54 d’accés. La MIREIA VILAGINÉS, amb un 8,9, ha quedat ben a prop de rebre-la, també.  La coordinadora de les PAU a Catalunya i l’institut Bernat Metge volem transmetre la nostra felicitació a totes dues pels seus magnífics resultats.

Els 13 alumnes restants presentats a les proves d’accés a la Universitat (PAU) també han aprovat. Felicitats a tots i a totes per l’esforç i l’èxit aconseguit.