1.018 € de solidaritat!

Les professores Gloria Berrocal, Mercè Monné i Rut Valls, que han liderat el projecte “Kilòmetres de solidaritat”, volen adreçar-vos uns mots d’agraïment per la vostra implicació en aquesta iniciativa:
“Quina emoció, ja hi som!!!
El dies 15, 18 i 21 de desembre, l’alumnat de 4t i 1r… Llegeix més»

Bon Nadal i feliç Any Nou!

La comunitat educativa de l’Institut Berenguer d’Entença us desitja bon Nadal i feliç Any Nou, i vol fer-ho amb la tradicional postal nadalenca que el nostre alumnat de 1r d’ESO ha creat per a l’ocasió. Aquest any, la postal guardonada per l’AMPA ha estat la… Llegeix més»

TV Vandellòs dedica un ampli reportatge a la cursa solidària

Televisió de Vandellòs s’ha fet ressò de la cursa solidària que aquests dies el nostre alumnat està duent a terme en solidaritat amb la situació d’emergència sanitària que viuen els infants de la República del Congo. En el reportatge sentireu les paraules d’alguns alumnes participants… Llegeix més»

Arriba Nadal!

Malgrat les dures condicions que ens ha imposat la pandèmia, amb moltes restriccions de mobilitat dins del nostre centre, aquest any Nadal també ha volgut fer acte de presència entre el passadissos de l’institut. Hem d’agrair als més joves de la casa, l’alumnat de 1r… Llegeix més»

Medalles i trofeus per als participants de la cursa solidària

L’alumnat de 3r d’ESO també s’ha implicat de valent en el projecte solidari “Kilòmetres de Solidaritat” i ha realitzat trofeus i medalles amb materials reciclats per als participants en la cursa.
Us oferim aquí una mostra del seu magnífic treball, realitzat a classe d’Educació visual i… Llegeix més»

Ja s’ha donat el tret de sortida!

Ja ha arrencat la cursa solidària “Kilòmetres de Solidaritat”, l’última activitat del projecte que començava el passat 9 de novembre en col·laboració amb l’ONG Save the Children i la implicació de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, i de 1r de Batxillerat.
Durant aquesta setmana l’alumnat… Llegeix més»

Gràcies als nostres patrocinadors!

Ja queden pocs dies perquè el nostre alumnat de 4t ESO i 1r de Batxillerat corri la cursa “Kilòmetres de solidaritat”. L’institut vol agrair la implicació de les empreses i entitats del municipi que han volgut col·laborar en aquesta iniciativa oferint-nos productes per fer una… Llegeix més»

Anem a la ràdio a explicar el nostre projecte

El passat 30 de novembre, els alumnes de 4t d’ESO Enara Cruxent, Biel Gil, Marina Curto, Àfrica Parra i Judith Lanceta, van visitar els estudis de Ràdio L’Hospitalet de l’Infant per parlar del projecte “Kilòmetres de solidaritat“.
Va ser una bona experiència i una manera de… Llegeix més»