Tres alumnes de l’institut FP Sant Cugat, de pràctiques al centre

En el marc de col·laboració entre els instituts de Sant Cugat, aquest curs hem aconseguit que ens assignin tres alumnes en règim de pràctiques del CFGM d’Ajuda a les persones en situació de dependència de l’institut FP Sant Cugat.

Els alumnes en pràctiques estan oferint suport a aquell alumnat que en moments determinats pot necessitar planificar-se i organitzar-se la feina a la classe, així com altres necessitats d’aula, com la gestió de l’agenda, suports per facilitar l’atenció i la constància a classe o atencions individuals per resoldre una tasca.

Aquests alumnes centraran majoritàriament la seva atenció en l’alumnat de primer d’ESO, tot i que també podran intervenir fent suport a altres cursos. Des de l’institut valorem molt positivament aquest acord de col·laboració entre centres i estem convençuts que el nostre alumnat en resultarà molt beneficiat.