Taller d’il·lustració de plantes de jardí

La primera setmana de maig, l’alumnat de primer d’ESO va gaudir d’un taller d’il·lustració de plantes del jardí de l’Institut amb l’artista Quim Conca, professor jubilat d’Eina, on ha impartit classes d’il·lustració botànica a universitaris. Té llibres publicats, i part de la seva obra la podem veure en altres entorns, com exemple els dibuixos de la flora i fauna de la riera de Rubí.

El taller ha consistit en una experimentació amb tinta xinesa a partir de motius botànics començant per l’observació i jugant amb la pressió del pinzell en el traç. L’alumnat ha quedat bocabadat amb els treballs i la destresa del Quim i després ha gaudit molt amb la pràctica.