Sortida al CRAM d’El Prat de Llobregat

L’alumnat de segon de batxillerat de biologia i el de primer del batxillerat internacional, el dia 2 de febrer, va visitar el CRAM (Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins). Es tracta d’una fundació privada sense ànim de lucre dedicada a la protecció del medi marí i de les espècies amenaçades que hi habiten. Al CRAM vam fer l’activitat “El canvi climàtic i les tortugues marines”. En aquesta activitat l’alumnat de batxillerat fa una visita guiada per conèixer les instal·lacions del CRAM i tota una sèrie de curiositats sobre els animals marins. Un cop feta la visita guiada fan d’investigadors, analitzant un estudi científic sobre les conseqüències del canvi climàtic en la població de tortugues marines.