Projecte Decidim: millorem el pati plegats!

Engeguem un projecte nou i molt il·lusionant a primer d’ESO. En la línia del treball iniciat per l’AFA el curs passat amb l’enquesta Decidim, ens proposem observar i fer l’anàlisi dels moviments i de les necessitats de l’alumnat al pati-jardí de l’institut.

El projecte, que ja està avançant, va més enllà. També ens informarem de com són els diferents espais de trobada arreu del món. Tot seguit, fent servir l’eina del dibuix tècnic i basant-nos en un material concret com són les travesses de fusta, farem propostes per atendre les necessitats trobades.

Finalment triarem entre tot l’institut la millor proposta, que serà la que es construirà, millorant algun racó del nostre pati-jardí. Tot ho desenvoluparem de la mà de Muntsa Garcés de Milanta (milanta.net) i de la Rosa Sánchez, professora d’EVP a l’institut, amb la motivació de l’equip directiu, la important col·laboració de l’AFA en l’impuls i el finançament del projecte i, a més, amb el suport tècnic del pare d’alumnat del centre i arquitecte Marc Quintana. Podeu veure el portal web del projecte aquí.