Llistat de llibres de text curs 2024-2025

Us informem dels llistats de llibres del proper curs 2024-20245 clicant a cada curs.

Els llibres es poden comprar a les llibreries especialitzades, online o socialitzats via Iddink.

L’AFA del centre facilita la compra dels llibres d’ESO i batxillerat a través de la plataforma IDDINK. Cal registrar-se, si no ho vau fer el curs passat, generar un nom d’usuari i una contrasenya i aleshores es poden encarregar llibres nous o reutilitzats (ecobooks), aquests últims amb un estalvi del 60%, però amb el compromís de tornar-los en bon estat a final de curs. Normalment el retorn dels llibres es fa presencialment en el centre a la darrera setmana de juny (setmana del 23 al 27 de juny de 2025).   El codi per fer la comanda és: 008CC3.

També us donem informació de l’ús del val escolar en la compra dels llibres i com fer-ho via Iddink aquí: 2024 Val escolar-comunicació

ESO

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO

BATXILLERAT

1r BATXILLERAT LOMLOE

2n BATXILLERAT LOMLOE

Observacions:

– L’alumnat que farà itinerari de diversificació curricular (3r A i 4t A), no ha de comprar els llibres que apareixen en el llistat del nivell corresponent. A inici de curs s’informarà dels materials que es faran servir.

– El llistat de llibres del Batxillerat Internacional es farà arribar personalment.