Jornada d’Orientació 4t ESO

Els alumnes de 4t de l’Arnau Cadell han assistit a una activitat relacionada amb el nostre programa d’orientació acadèmica i professional amb la col·laboració de pares i mares dels nostres alumnes.

Les jornades són concebudes amb l’intenció de proporcionar una visió completa dels diferents itineraris acadèmics que els alumnes de 4t ja han escollit. Amb això, aspirem a ajudar-los a concretar millor les seves eleccions, fent-los més conscients de les implicacions i les oportunitats que cadascun d’aquests itineraris ofereix.

Desitgem expressar el nostre sincer agraïment als voluntaris i voluntàries que han decidit dedicar el seu temps i esforç per participar en aquestes jornades. Sense la seva col·laboració desinteressada, aquest esdeveniment no seria possible.