Five Days to Dance 2023

El passat 28 d’abril l’alumnat de tercer d’ESO va interpretar la coreografia ‘Human’, de la companyia ‘De Loopers Dance2gether’, basada en la “Declaració Universal dels Drets Humans” i dins de l’activitat “Five days to dance” que fem a l’institut per vuitè any. Podeu veure alguns fragments en aquest vídeo.

Agraïm la participació de l’alumnat, l’acompanyament de les famílies, el suport de l’AFA i de l’Entitat Municipal de Valldoreix. També volem agrair la seva tasca a l’Ajuntament de Sant Cugat i al personal del ZEM La Guinardera.