Final de la Lliga nacional de Rem Indoor

El passat divendres 3 de febrer, 18 alumnes de quart de l’ESO i primer de Batxillerat van participar a la fase final de la Lliga Nacional Escolar de Rem Indoor al Reial Club Nàutic de Barcelona. Els equips classificats de l’Institut Arnau Cadell van aconseguir els següents resultats: tercer classificat de de quart d’ESO masculí, tercer classificat de primer de Batxillerat femení, segon classificat de primer de Batxillerat mixte, primer classificat de primer de Batxillerat masculí. Aquest darrer equip, de fet, s’ha classificat per a la final nacional.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *