El consell escolar en renova els membres

Al llarg de la setmana passada tots els sectors de la comunitat educativa del centre pogueren votar els respectius candidats al Consell Escolar de l’Arnau Cadell. En el sector de famílies hi havia únicament un lloc a cobrir i l’elecció es dugué a terme dimecres 24 de novembre. Na Kyiah Jalland, mare d’un alumne de 2n d’ESO, amb 9 vots, hi serà la nova representant de les famílies. En el sector del professorat, els tres candidats que s’hi presentaven n’han estat elegits: en Delfí Vilaseca, n’Anna Rialp i en Daniel Sánchez, amb 44, 42 i 40 vots, respectivament. L’alumnat renovava dos membres més del consell i després de l’elecció, que es dugué a terme dijous 25 de novembre, ara ocuparan els llocs en Martí Ventura i en Nolasc Lecina, de segon i de primer d’ESO, elegits amb 214 i 203 vots, respectivament. Per últim, en el sector PAS, en què solament calia cobrir un lloc, ha estat elegit en Carles Ribalta, amb 4 vots. Els desitgem molta sort i molt d’encert en la seva tasca com a representants en el nostre consell escolar.