Dinamització dels patis

Comencen les activitats de dinamització a l’hora del pati

Aquest mes de novembre ha començat a l’Arnau Cadell la dinamització de patis amb diverses propostes esportives. Els alumnes de l’institut han començat a gaudir d’activitats com el tennis taula, els escacs, el voleibol, el hip-hop i els jocs de cartes, a més dels clàssics futbol i bàsquet.

En les properes setmanes, i a partir dels interessos de l’alumnat, es crearan campionats en què podrà participar tothom qui vulgui.

Aquesta iniciativa va sorgir de la comunitat educativa a fi de canviar la imatge que hi havia als patis fins ara: una gran quantitat d’alumnes amuntegats sobre les pantalles dels telèfons mòbils. Ens agradaria, i també ho comparteixen molts alumnes, que els patis fossin un lloc de relacions socials i d’activitat física.

Hem pogut comprovar com la majoria d’activitats proposades han tingut una rebuda molt bona. Animem l’alumnat perquè ens comparteixin quines altres activitats els agradaria tenir durant els patis.