Convocatòria d’ajuts d’escolaritat i menjador

L’Ajuntament de Sant Cugat convoca ajuts individuals per a despeses d’escolaritat (llibres, material, equips informàtics personals, llicències digitals i qualsevol altra despesa d’anàlogues condicions) i de menjador escolar per a alumnat d’I3 a 4t d’ESO.

Aquests ajuts estan adreçats a alumnat empadronat a Sant Cugat del Vallès i matriculat a curs escolar 2023-2024 en segon cicle d’educació infantil, educació primària o educació secundària obligatòria, en centres educatius del Vallès Occidental sostinguts amb fons públics.

El període per a presentar les sol·licituds es del 20 al 23 de juny de 2023. Els ajuts s’atorgaran prioritzant les necessitats econòmiques i socials de les persones sol·licitants

• Les sol·licituds es poden presentar telemàticament o presencialment a qualsevol Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) del municipi
  • Les famílies que el curs passat van presentar sol·licitud, rebran un SMS amb informació i un esborrany per confirmar o modificar la seva sol·licitud.

Tràmit relacionat

Aneu a Seu electrònica>Tràmits: Ajuts d’escolaritat i o menjador escolar.