Com vam celebrar la Castanyada?

El passat divendres, l’alumnat de batxillerat i de quart d’ESO celebraren la Castanyada amb activitats culturals i lúdiques fora del centre. L’alumnat de segon de batxillerat feu parada al barri de Gràcia de Barcelona per a veure el film en versió original i subtitulat en català, La família que tu tries, de Tyler Nilson i  Mike Schwartz. Per la seva banda, l’alumnat de primer de batxillerat anà fins al centre de Barcelona en què, organitzats per grups, participaren en una gimcana per a conèixer el barri gòtic de la ciutat. En el cas de l’alumnat de quart d’ESO, els jocs foren la primera estació de la sortida. La seva gimcana la dugueren a terme aquí, a Sant Cugat, al parc Ramón Barnils. Després d’aquest escalfament lúdic, la sortida continuà amb una caminada fins a Sant Medir, on, fins i tot, els i les nostres alumnes es varen poder trobar amb els seus companys de l’institut Leonardo Da Vinci.