Com és l’àmbit de la recerca oceanogràfica?

Els alumnes de biologia de quart d’ESO van visitar fa unes setmanes l’Institut de Ciències del Mar (ICM) a Barcelona. A l’ICM fan recerca marina, investiguen el clima i la seva interrelació amb l’oceà, la vida marina i paren atenció als impactes naturals i antropogènics. La nostra visita es va dur a terme en la jornada de portes obertes de l’ICM durant la setmana de la Ciència, i va permetre que l’alumnat conegués científics i personal tècnic i veiés de primera mà els laboratoris i les instal·lacions, tot submergint-se en la recerca de l’oceà.