BEQUES PER A ENSENYAMENTS POSTOBLIGATORIS NO UNIVERSITARIS

Per al curs 2023-2024, el Ministeri d’Educació i Formació Professional ha avançat la convocatòria de beques i ajuts de caràcter general per a l’alumnat que cursa ensenyaments postobligatoris.

És important que els alumnes sol·licitin la beca dins d’aquest termini, encara que no sàpiguen què estudiaran o en quin centre. Cal que indiquin, a la sol·licitud, quins ensenyaments preveuen cursar el curs vinent i en quin centre; posteriorment, cap al mes de setembre, podran accedir de nou al tràmit i fer-hi les modificacions de dades acadèmiques o personals (adreça, canvi de compte corrent, etc.) que calgui.

Sol·licitud. Termini del 27 de març al 17 de maig de 2023, ambdós inclosos.

La sol·licitud es tramita de manera telemàtica en el següent enllaç:

Si teniu qualsevol necessitat d’acompanyament per realitzar la sol·licitud, us podeu adreçar al Servei d’Acompanyament Digital que ofereix l’Ajuntament de Sant Cugat. Aquí trobareu més informació.