Acreditació a mediadors i mediadores

Alguns alumnes de 4t d’ESO s’han estat formant des del curs passat per tal de ser bones figures de mediació en alguns casos que poden afectar la convivència del centre. Després d’haver completat aquesta formació, se’ls ha fet entrega d’una acreditació, com a forma de reconeixement i també per tal que en facin ús quant facin les mediacions entre iguals.

Aprofitem per reconèixer la bona voluntat de l’alumnat implicat i la seva predisposició per tal de contribuir a una millor convivència entre la comunitat educativa, especialment en el seu cas, entre els seus iguals. Gràcies, Irene Arroniz, Max Badia, Gerard Ríos, Jan Blay, Martina Rovira i Aran Florensa.