Xerrada sobre consum

El passat dimarts dia 8 de març, ens van fer una conferència sobre el consum que duia per títol El paper de la publicitat. La xerrada va anar a càrrec de la Laia Pipó. Ens va parlar sobre les diferents parts del marketing, i de com els psicòlegs treballaven dins aquest sector ja que un anuci sigui vist a la TV o sobre paper , depenent de quins colors s’empren, ens criden més l’atenció i fan que aquell producte ens sembli més efectiu i ens inciti a comprar-lo.

Un moment de la xerrada.

També ens van explicar les diferents maneres de promocionar i donar a conèixer una marca nova o desconeguda. Depén de l’edat, ens investiguen, no passen els mateixos anuncis a les 9 de la tarda que a les 2 del migdia, perquè van dirigides a diferents publics.

Ella mateixa va fer una xerrada als alumnes de 1r d’ESO sobre la Importància de l’adquisició d’hàbits en el consum impulsiu.

Alumnes de 2n ESO B