Xerrada de l’institut Guttmann

Aquest 24 de novembre ens ha visitat un membre de l’Institut Guttmann per parlar-nos sobre la prevenció dels riscos a la carretera i alertar-nos de la importància que té prendre les mesures de seguretat adequades.

gutman3
En Jordi durant la xerrada.

Hem vist un vídeo sobre alguns casos de persones que pateixen una discapacitat causada per un accident de cotxe o moto. Ens explicaven la seva visió de la vida després de l’accident i a què van haver de fer front. El noi que ens ha fet la xerrada, en Jordi, també va patir un accident que el va deixar en cadira de rodes i ens ha explicat la seva experiència personal.

La Sala d'Actes era forçaplena
La Sala d'Actes era força plena

En resum, ens ha sorprès a tots els alumnes que escoltàvem la xerrada i ens ha obert una mica els ulls davant d’aquest tema, a què de vegades els joves no donem massa importància.

Ariadna Turull