Venda de roses per Sant Jordi

Per celebrar la diada de Sant Jordi, els alumnes de 3r d’ESO vam vendre roses, punts de llibre i pins per poder recollir diners per anar al viatge de final d’etapa del curs vinent.

Enguany ha estat una diada una mica especial, perquè ha coincidit amb la Setmana Santa i ha calgut modificar el calendari habitual de vendes. El primer dia que vam vendre les roses va ser el dijous 21 d’abril a la Paeria de Cervera. Al dia següent, començàvem a vendre roses a la parada instal·lada al carrer General Güell, davant de la Caixa Terrassa.
El dia de Sant Jordi, vam instal·lar dos parades una de les quals estava situada a la plaça Sant Anna i l’altra davant de l’institut. Va ser un dia amb pluja i el temps no va acompanyar gaire, sobretot al matí; però, tot i així, vam poder vendre-les totes.

Llibres i roses, elements imprescindible daquesta Diada.
Llibres i roses, elements imprescindible d'aquesta Diada.

En total, vam recollir més de tres mil euros. Després de pagar les roses i altres despeses,  ens van quedar uns dos mil euros de benefici (cal comptar-hi també els beneficis de l’esmorzar que vam organitzar per a l’alumnat del centre).

Per això agraïm la col·laboració de tothom que ens va comprar roses.

L’alumnat de 3r