Setmana Europea de la prevenció de residus i Boc’n Rolls

El 7 de desembre els delegats i les delegades ambientals de 3r d’ESO han fet una intervenció a les aules de 1r d’ESO, acció emmarcada dins la setmana europea de la prevenció de residus. Han explicat a tot l’alumnat una activitat que es va dur a terme el curs passat relacionada amb els envasos generats durant els esmorzars i, també, es va voler transmetre que un esmorzar amb menys embolcalls és un esmorzar més sostenible i saludable.

Després d’adonar-nos i de reflexionar sobre la gran quantitat de residus que generem i el que això comporta, els ecodelegats i les ecodelegades de 3r d’ESO han repartit un Boc’n roll a tot l’alumnat de 1r d’ESO amb l’objectiu de minimitzar aquests envasos i de poder gaudir d’un esmorzar més sostenible i saludable.

El curs passat es va repartir a tot l’alumnat del centre el mateix Boc’n roll, així que ara ja només ens queda fer-lo servir i contribuir a reduir els residus.

El director del centre ha comunicat a les famílies aquest fet per tal de que els sigui d’utilitat també a les llars per reduir l’ús de materials emprats com a embalatges que només tenen una única vida útil.

I com hi diu al Boc’n roll: El millor residu és aquell que no es produeix. Utilitza’m!