Sant Jordi 2012

El 23 d’abril vam celebrar a l’institut la tradicional Diada de Sant Jordi.

L’alumnat de 3r d’ESO va muntar una paradeta de llibres i roses davant de l’institut i va preparar l’esmorzar per a la resta de companys i companyes per tal de recollir diners per al seu viatge de final d’etapa.

Després del pati ens vam aplegar a la sala d’actes del centre per tal de participar en el festival de Sant Jordi. En un primer moment, van actuar els companys de 2n d’ESO, que van fer una performance musical a partir d’un tema de John Lennon.

Després els alumnes David Mora, Anna Ninot i Ariadna Vidal, sota la direcció de la professora Elena Armengol, van representar una escena de l’obra de teatre El malalt imaginari, de Molière.

Després es va lliurar el premi per al millor disseny del nou logotip de l’AMPA de l’institut, que va guanyar l’alumna Andrea Vides, de 3r. d’ESO.

Seguidaments, les alumnes premiades en el certamen literari del curs passat van llegir-nos alguns dels textos premiats. Hi va haver una actuació musical de dues alumnes de 4t d’ESO, la Núria Serés i l’Ester Trilla (de 4t d’ESO), que van interpretar diverses peces per a violoncel, i de l’alumne Marc Jiménez (de 4t d’ESO, que va interpretar algunes peces per a acordió.

Posteriorment, es va procedir al lliurament dels diversos concursos. En el certamen literari d’enguany, van resultar premiats els següents treballs:

1r nivell

1r premi (ex aequo):  Dolços records, de Maria Raïch (2n B)

1r premi (ex aequo): “Sóc en Conrad…”, de Maria Vilaró (2n B)

2n premi (ex aequo):  Història d’un violinista, de Laia Tamarit (2n A)

2n premi (ex aequo): Retorn al passat, de Marta Aldomà (1r B)

2n nivell

1r premi: Conjunt de textos en prosa “Els colors del cel” i “Entre el fang”, d’Andrea Vides (3r A)

2n premi: “I ara em trobava baixant les escales…”, de Nídia Fernández (3r B)

Accèssit: “Quasi tocant el cel”, d’Anna Bertran (3r B)

Menció: “I can wait forever”, de Maria Trilla (3r A)

3r nivell

1r premi: Com quan la teva vida sona en un tocadiscos, de Sergi Bové (1r Batx.)

2n premi: Recuerdos de un hombre, d’Andrea Portella (2n Batx.)

Pel que fa al concurs matemàtic de les proves Cangur, els alumnes que van obtenir els millors resultats en el nostre centre ens les diferents categories van ser els següents: Els primers classificats al centre són:

• Nivell 1 (3r d’ESO): Annaïs Coma Coll
  • Nivell 2 (4t d’ESO): Pol Bosch Duran
  • Nivell 3 (1r Batxillerat): Josep Dalmases Solé
  • Nivell 4 (2n Batxillerat): Juan Pablo Guerra Callejas

Per finalitzar l’acte, els alumnes Pol Bosch, Gerard Royes, Ton Villalonga (de 4t d’ESO) i Òscar Rosell (1r Batxillerat), van interpretar algunes cançons actuals.

Aquí podeu veure algunes fotografies dels actes de la Diada de Sant Jordi: