Quatre alumnes de 2n d’ESO al concurs de redacció de Coca-Cola

Les alumnes de 2n d’ESO Mariona Puig, Ariadna Vidal, Nídia Fernández i Júlia Delgado han estat escollides per participar en la 2a fase del Premi Coca-Cola de Relat Breu en Català, organitzat per l’empresa Cobega, distribuïdora a Espanya de la marca Coca-Cola. Aquest concurs arriba enguany a la seva XXXIVena edició i és tot un clàssic entre els premis literaris adreçats als estudiants de secundària.

Les noies seleccionades per a la 2a fase del concurs.

Aquestes noies hauran de prendre part en les proves de redacció que tindran lloc el proper 2 d’abril a l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida.

Des d’aquí els desitgem molta sort per al concurs.