L’esquiada a Espot

Els nois i noies de 1r, 2n i 3r d’ESO de l´IES Antoni Torroja vam anar a esquiar els dies 26, 27 i 28 de gener a l’estació pallaresa d’Espot.

Preparats per esquiar

Ens vam allotjar en l’alberg Les Daines, a Espot. El primer dia ens van donar els esquís, els pals i el casc per a poder esquiar.

La jornada d’esquí començava a les 10 del matí a les pistes d’Espot. Fèiem 2 hores de curset amb monitors de l’estació agrupats segons el nostre nivell d’esquí. Després teníem una estona lliure per esquiar al nostre aire sempre acompanyats d’aguns companys. Al migdia, dinàvem a la cafeteria de l’estació i, després de dinar, tornàvem a tenir una estona lliure per esquiar fins que tancaven l’estació. Després tornàvem al nostre alberg per recuperar-nos de l’esforç.

Un descans ben merescut

Un gran inconvenient va ser que, a causa d’una avaria en les instal·lacions, els tres dies de l’excursió no vàrem tenir aigua ni per dutxar-nos. Per sort, el tercer dia ens va arribar aigua des d’un llac congelat que es troba a dalt de les pistes, per la muntanya. L’aigua era glaçada i només et podies rentar el cap; poca gent ho va fer de tant freda com era.

A la nit, com cada any, vam anar a la discoteca d’un hotel proper: hi havia molt ambient.

Laprès-sky, sempre relaxant
L'"après-sky", sempre relaxant

A la tornada cap a Cervera, vam haver d’esperar que passés la màquina llevaneu, perquè havia nevat molt i la carretera estava coberta de neu. El viatge va ser molt cansat ja que vam haver d’aguantar cinc hores de viatge.

Després d’alguns entrebancs, vam arribar a Cervera, molts cansats, cap a les nou del vespre.

Podeu veure més fotografies de l’esquiada clicant aquest vincle.