El Comenius ens porta a Polònia

El passat 25 de març alguns/es alumnes de 1r de Batxillerat vam tenir l’oportunitat de viatjar a Polònia en el marc del projecte Comenius 2009-2011 Fit for Europe.

Ens vam desplaçar fins a Nieliska tot passant per Praga i per Cracòvia. Vam gaudir de l’estada en aquesta zona durant dos dies, durant els quals vam poder visitar les mines de sal.

L’endemà ens vam traslladar a Auschwitz, on vam visitar el camp de concentració, i, finalment, ens vam desplaçar cap a la zona muntanyosa de Zakopane. Durant aquests dies vam visitar la zona, vam fer caminades i vam anar a esquiar en una estació de la zona.

El penúltim dia de l’estada vam fer un torneig d’esports i, a la nit, ens van donar els premis. A més de les visites, cada dia fèiem les nostres tasques del programa Comenius. Durant la nostra estada vam anar també a la zona dels Carpats, vam menjar i vam escoltar música típica d’allà.

Escoltant música tradicional polonesa

El darrer dia d’estada vam visitar Cracòvia i, en especial, la fàbrica de Schindler (l’alemany famós per la pel·lícula d’en Spielberg). Després vam anar a l’aeroport i vam prendre l’avió de tornada a casa.

Andrea Portella, Ramon Borda,

Judit Duaigües i Laura Paris (1r Batxillerat)