Bojos per la ciència

El divendres dia 19 de gener la Fundació Catalunya La Pedrera va presentar el programa Bojos per la Ciència, en la seva edició de 2024. L’esdeveniment va tenir lloc a Món Sant Benet, a Sant Fruitós de Bages. L’acte va aplegar més de 1.000 persones entre estudiants, investigadors i familiars.

Després d’una selecció rigorosa, aquest any s’han incorporat al programa 314 estudiants de primer de batxillerat, repartits en 13 cursos o àrees del coneixement científic diferents.

Un d’aquests estudiants seleccionats ha estat l’Adrià Rius Manau, alumne de primer de batxillerat de l’Institut Antoni Torroja. L’Adrià ha escollit l’àrea de Química, que es durà a terme a l’Institut Català d’Investigació Química (ICIQ) a Tarragona, en 13 dissabtes de gener a novembre.

L’ICIQ és un centre de recerca d’excel·lència internacional especialitzat tant en recerca teòrica com aplicada dins de l’àmbit d’aquesta disciplina, i estem segurs que l’Adrià hi podrà desenvolupar plenament tota la seva vocació pel món de la Química.

Institut Antoni Torroja