Viatge a Madrid dels alumnes de 2n de Batxillerat

Per tercer curs consecutiu, els alumnes de 2n de Batxillerat han pogut gaudir d’un viatge a la ciutat de Madrid durant tres dies, els passats 18, 19 i 20 de desembre. Han estat jornades intenses, en les quals han combinat visites culturals als museus i llocs més emblemàtics de la capital (Museo del Prado, MNCARS, Real Jardín Botánico, Plaza Mayor, Parque del Retiro, Palacio Real, Templo de Debod, etc.) amb temps per familiaritzar-se amb l’ambient de Nadal que ja es respirava a la ciutat, plena de llums, mercats nadalencs al carrer i espectacles de música. Com a culminació, van assistir a la comèdia teatral “La madre que me parió” al Teatro Lara, que va satisfer les expectatives de passar una gran vetllada de riure. Una mica cansats van tornar a Cervera per començar les vacances de Nadal després de tres dies molt especials, que esperem que recordin per molt de temps.