Sortida al cinema Edison, Granollers

Ahir dilluns 30 de maig l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una sortida al cinema Edison ubicat a Granollers. Aquesta sortida està relacionada amb el treball de crèdit de síntensi, Juguem amb el cinema, que estan realitzant enguany els alumnes.

El cinema Edison és un projecte formatiu i educatiu al voltant del cinema i les arts visuals, on s’imparteixen tallers i activitats pràctiques per a centres educatius, amb especial atenció als nous llenguatges cinematogràfics i audiovisuals.

L’activitat que van realitzar consistia en dos tallers relacionats amb el cinema i el llenguatge cinematogràfic, com son les videonarracions o la composició fotogràfica.

En la segona part de la sortida l’alumnat va haver de realitzar prèviament unes preguntes per fer a la gent del carrer que estiguessin relacionades amb el món del cinema.

El taller va ser tota una nova experiència relacionada amb l’entorn digital i pel que fa a les entrevistes  una posada en escena on ens vam convertir per un dia en reporters.

Enllaç fotografies