Ràdio Premià de Mar – Tallers intercicles

Ahir, dia 29 de març, els alumnes Pol Duran i Claudia Ezquerra (de 1r d’ESO) i Sofia de Benito i Marc Díaz (de 3r de Primària) han anat a la Ràdio de Premià de Mar a parlar sobre els magnífics Tallers Intercicles que realitzem al nostre centre.

Els alumnes, conjuntament, han redactat un escrit per explicar millor a la Ràdio en què consisteix aquesta activitat.

Què és el taller intercicle?
És un taller on barregem els diferents cursos de l’escola per decorar-la sobre el tema que treballem durant tot el curs. Aquest any va sobre el mar. El taller intercicle és diferent de la resta perquè ajunta tots els cursos per millorar la convivència i la relació de tot l’alumnat.
Per què?
Cada any a l’escola s’escull un tema per decorar-la, per exemple aquest any ens ha tocat el mar i el taller ens serveix per decorar l’escola acord al tema anual.
Com funciona el dia?
Doncs els alumnes de 2 n ESO van a buscar els alumnes més petits de P4 i P5 i els porten a l’aula que els hi toca. Un cop allà hi ha 2 profes o mestres i ens diuen quina manualitat ens toca fer. Per exemple, uns van fer caballets de mar, uns altres van fer unes platges, altres van fer el poble de Santorini de Grecia, o un far…. Aquest taller comença a les 9h i acaba a les 11h aproximadament.

Que és el que t’agrada més d’aquest dia?
Doncs que ens puguem barrejar entre els alumnes de diferents edats. És divertit i coneixem a gent nova de diferents edats. A més quan fem les manualitats a vegades posem música i en ho passem molt bé les dues hores del taller. Les manualitats que fem a vegades son una mica dificils, però per sort hi ha els profes i mestres que ens ajuden si ens costa fer alguna cosa. Esperem que al tercer trimestre fem un altre intercicle.

Podeu escoltar el programa sencer a: