JORNADA DE PORTES OBERTES

Ahir es va celebrar la jornada de portes obertes del nostre centre. Per començar, l’AMPA oferia xocolata desfeta a tothom com a recepció de benvinguda i també oferia sevei de canguratge per a qui  ho necessités.

Les famílies que ens han visitat han pogut conèixer els diferents projectes que realitzem: ERASMUS, Robòtica, GEP… També van poder gaudir de la presentació d’un vídeo sobre el que suposa el camí dels infants per l’educació infantil i visitar els diferents espais de l’escola.

Volem donar els nostres agraïments tant a l’alcalde del nostre municipi, el Sr. Josep Triadó, que ens ha mostrat el projecte de la sala polivalent de l’escola, juntament amb la Sra. Josi Durán, regidora d’educació i al Sr. Antonio López, regidor del Pla de Barris, com a l’Ampa per la seva col.laboració sempre.

El proper dimecres 7 de març, a les 15.15 h de la tarda, es realitzarà una segona jornada de portes obertes.

Us hi esperem!!!!

Cliqueu la imatge per a poder veure les fotos