Guanyadors i premis concurs “Toma castanya”

Felicitem a tots els alumnes que han participat al concurs de tardor de la Castanyada “Toma Castanya”

Entre dilluns i dimecres s’ha repartit els diplomes i els premis a tots els participants i guanyadors! aquí els podeu veure tots:

Aquí teniu un recull de fotografies de tots els guanyadors i guanyadores i tots els diplomes dels participants! Ho han fet molt i molt bé! Felicitats!!!

Cliqueu la imatge per veure les fotografies

Comentaris dels alumnes sobre el concurs:

El concurs ha estat diferent, divertit, original i creatiu. Ens ha agradat molt l’exposició de castanyes!

M’ha encantat!!!! Molt bé xavalaaaaaaa

Algunes castanyes eren molt maques, però creiem que no les feien els nens.

Han estat molt xules totes les castanyes

Hem participat molt i ha quedat molt bonic

Ha sigut molt xulo i tothom s’ha esforçat molt. Tots els participants haurien de “guanyar” alguna cosa per reconèixer el seu esforç.

Son 5è A. Ens ha agradat molt . Molt bon treball!

Molt original! Una gran idea.

Molt bona proposta!! De cara els propers cursos es pot fer algun altre tipus de concurs relacionat amb la castanyada, com per exemple, decoració de moniatos.

Volem felicitar a tots els que han participat. Han fet molt bona feina!

Ha estat molt xula perquè ho han fet súper bé. La majoria de les castanyes estaven molt bé i la de cicle superior era molt realista. Hi havia molt imaginàries

Volem més concursos