Projecte Solidari Cap Estudiant Sense Internet (CESI)

Accedir a internet s’ha convertit en un requeriment bàsic per a poder estudiar i aprendre.
Hi ha molts infants, adolescents i adults que encara no s’hi poden connectar. I ho necessiten.

Som una organització de voluntaris que volem fer que internet arribi a tothom que estudiï en qualsevol etapa durant tota la seva escolaritat.

Per fer que això sigui possible es fa falta la vostra col·laboració!

Si disposeu d’internet a casa, sabeu que en podeu compartir l’excedent o sobrant, que no feu servir, amb d’altres persones que viuen al voltant vostre?

Nosaltres us oferim de forma gratuïta una solució tècnica per amplificar i protegir el vostre Wifi de manera segura: que no perilli ni la vostra velocitat de navegació, ni la vostra intimitat.

Per ser donants del vostre internet sobrant i col·laborar amb aquest projecte, si us plau, ompliu el formulari de DONANT al web
https://capestudiantsenseinternet.org/      Allà hi trobareu tota la informació i com contactar-nos.

Aquest projecte ha estat presentat a l’escola pel mestre Miquel Selga, que va formar part de l’equip docent durant molts anys.

L’equip docent de l’escola, l’AMPA Santa Anna i la regidoria d’educació de l’ajuntament de Premià de Dalt donen suport a aquesta iniciativa solidària.

Entre tots podem reduir la bretxa digital!
Entre tots podem fer un món més just!