Graduació infants de I-5 i 6è

Dimarts 20 de juny es va celebrar a l’escola la graduació de l’alumnat de I-5 que passa a 1r de primària i l’alumnat de 6è que passa a 1r d’ESO el curs vinent.

Aquests alumnes acaben una etapa (Infantil i Primària) molt important i cal reconèixer l’esforç i dedicació de tots ells durant aquests anys.

L’alumnat de 1r de Primària i 1r d’ESO van lliurar un diploma als seus companys que finalitzen les diferents etapes i la Núria Martí, la coordinadora d’infantil, i la Carme Florit, la directora, van llegir un discurs per acompanyar l’acte. Les famílies van poder entrar i gaudir de l’espectacle.

Per acabar, l’alumnat de 6è va dedicar dues cançons als seus mestres tutors i van fer un ball de comiat molt ben preparat.

Aquí teniu l’enllaç amb les fotos i els vídeos de la graduació! Moltes felicitats a totes i tots!

1. Yaima Cuervo

Muchas gracias por estos años Encarna y Anna estamos muy agradecidos, por todo lo que nos han dado a traves de los niños.

Veo al profe de 6º emocionado y se me caen las lágrimas, que bonito. Si me preguntan lo mejor del instituto escuela Santa Anna son sus profesores! la calidad humana que tiene el centro es un tesoro. Gracias a todos!