Projecte Erasmus KA1 “Ready for change”

Projecte d’innovació pel curs 2020 – 2022 : ERASMUS + KA1

Erasmus+ Key Action 1: READY FOR CHANGE

Aquest curs 2020-21 iniciem un nou projecte Erasmus+ KA1 de formació del professorat que tindrà una durada de dos cursos acadèmics, fins al desembre de 2022.

L’objectiu principal d’aquesta iniciativa és fomentar la dimensió europea en el nostre centre gràcies a la participació dels alumnes en les activitats del projecte.

El projecte “Ready for Change” pretén promoure la formació del professorat en aspectes d’organització i gestió del centre, AICLE, noves tecnologies i competència lingüística en anglès.  Les activitats de formació es concreten en cursos de formació en països europeus – Grècia, Estonia, Islàndia i Països Baixos – i visites de formació a escoles europees associades del Regne Unit i França.

Com diu el títol, estem preparats pel canvi i l’equip docent es formarà per afrontar amb èxit el gran repte de ser escola- institut.