Programa Consum de Fruita – Fruites que arribaran cada mes

Benvolgudes famílies, us informen que la nostra escola ha estat acceptada un any més al programa de consum de fruita.

En el Programa de consum de Fruita del curs 2020/2021 s’ha previst fer 7 entregues mensuals, de novembre de 2020 a juny de 2021 (s’exclou el mes de desembre), amb un total de 2-4 peces/racions de fruites i/o hortalisses fresques per entrega a cada nen/a adherit al Programa. Durant el curs es distribuiran 22 peces/racions per nen.

El mes de novembre la fruita arribarà el dilluns 16 i es repartirà entre tot l’alumnat per esmorzar o berenar.

El calendari de fruites per aquest curs escolar serà el següent:

Novembre:  Mandarina, Poma Golden,  Raïm, Poma bicolor addicional aportada per Afrucat

Gener:  Pera, Mandarina, Poma Golden

Febrer: Plàtan, Pera Conference i Taronja

Març:  Poma Vermella/bicolor, Taronja, Pera addicional aportada per Afrucat

Abril:  Poma, Cirerol, Pera

Maig: Cirera, Pera addicional aportada per Afrucat, Poma addicional aportada per Afrucat

Juny: Nectarina, Préssec, Albercoc

Hi pot haver canvis de fruita entre els mesos del trimestre, sempre amb la finalitat d’aportar la màxima qualitat en les fruites que es reparteixen cada mes.

Novament, aquest curs, el DARP realitzarà la distribució de fruita del Programa mitjançant l’Associació Empresarial de Fruita de Catalunya (AFRUCAT), qui enviarà un correu  a l’escola indicant les dates en què té previst fer els lliuraments de fruita al centre.

Així mateix, us informen que durant la primera quinzena de desembre ens faran arribar unes bossetes amb mandarines i informació del Programa Escolar, per tal que us les puguem enviar a les famílies.

Podeu visitar el web d’AFRUCAT per a més informació.