Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’Angeleta Ferrer participen al concurs “Young reporters for the environment” d’Ecoschools – FEE

Per primera vegada, l’alumnat de 1r de Batxillerat ha sigut partícip d’aquest projecte on, a nivell estatal, tracten problemàtiques o notícies relacionades amb aspectes mediambientals a nivell local. Alguns dels temes que s’han tractat han sigut la situació del bosc de Volpelleres, la gestió de residus, la contaminació atmosfèrica o la problemàtica amb els porcs senglars, per posar alguns exemples. Els alumnes han treballat en equip per a elaborar material periodístic (fotografia, article periodístic i documental audiovisual). Els alumnes que han sigut seleccionats per a representar el nostre centre en aquest concurs són:
El bosc de Volpelleres per David Vidal, Carla Wilson, Petra Tuneu, Alan Tarruella i Lucía Serrabona. Audiovisual
La sostenibilitat ambiental a Sant Cugat per Anna Bautista, Anna Bono, Ricard Dies i Queralt Agustín. Audiovisual
ZBE de l’àrea metropolitana de Barcelona per Marc Pegueroles, Miquel Sala, Josep Punina i Francesc Pinyol. Audiovisual
Salvem el bosc de Volpelleres per Maria Sánchez, Rebecca Levy, Carla Frechilla i Sílvia Garcia. Audiovisual
Efectes de la contaminació lumínica a Catalunya per Pol Bayarri, Biel Huercio i Quim Ortiz. Article.
Els reis de Collserola per Nil Carbó, Ismael Ben Alaya, Erik Guillén, Luca Koelma i Andrea Maldonado. Article.
How to warm ourselves without warming the planet per Gemma Castro i Aina Tomàs. Article

Els desitgem molta sort al concurs i els agraïm la seva feina per a tractar de millorar el món on vivim.