SECRETARIA

BAREM DEFINITIU PREINSCRIPCIONS PFI

BAREM PROVISIONAL CFGM

PERÍODE DE MATRICULACIÓ

Si l’alumne ha obtingut plaça al nostre institut, no és necessari aportar cap altra documentació a la presentada durant el període de preinscripció. No cal vindre a matricular-se. El centre el matricularà automàticament. Es deixarà pel setembre la signatura de les diferents autoritzacions de l’alumnat, ja s’informarà del procediment a seguir.

Els alumnes que aquest curs ja eren del centre i l’alumnat del centre que cursarà batxillerat, davant la limitació d’accés de persones als centres educatius, fa necessari que l’actualització de dades i confirmació de plaça es faci de manera no presencial. L’institut obtindrà pels mitjans telemàtics que té a la seva disposició la confirmació de plaça per al curs 2020-2021. El centre optarà d’ofici la matrícula de continuïtat al centre. Es deixarà pel setembre l’actualització de les dades i autoritzacions de l’alumnat, ja s’informarà del procediment a seguir.

L’alumnat del centre d’ESO i BAT automàticament està matriculat i en aquest moment no es necessari fer cap tràmit. Si algun alumne no continuarà el curs 2020-21 al centre, s’ha d’adreçar a la secretaria de l’institut per notificar i donar de baixa.

Les dates oficials per l’alumnat nou fer la matrícula són:

Nou alumnat d’ESO del 13 al 17 de juliol.

Alumnat nou de batxillerat del 8 al 14 de juliol –els pendents de l’avaluació de setembre, del 7 al 10 de setembre-.

Alumnat de cicles de grau mitjà i grau superior d’FP de l’1 i al 7 de setembre.

INFORMACIÓ IMPORTANT DEL CENTRE

• Projecte Educatiu de centre. (PEC)
  • Oferta d’ensenyaments gratuïts i l’oferta de grups i de llocs escolars vacants en cadascun d’aquests ensenyaments:
  • Centres adscrits a l’institut els Alfacs: Escola Carles III i Escola Horta Vella
  • Carta de compromís educatiu (aquí).