L’Ins Alella participa a l’Exporecerca Jove

Marta Lladós Cruz, alumna de 2n batxillerat de l’Institut d’Alella, participa a la XXI ExpoRecerca Jove amb el seu treball “El fetus com a pacient” tutoritzat per la professora Marta Buj.

L’ExpoRecerca Jove és una fira de recerca internacional, organitzada per Magma Recerca, que es va iniciar l’any 2000, on joves de secundària i batxillerat d’arreu del món poden presentar els seus projectes d’investigació durant tres dies. Un total de 120 projectes de recerca es presenten en aquesta XXI edició que enguany té lloc al Citilab de Cornellà, i les seves autores i autors disposen d’estands personalitzats amb els seus projectes.

El treball de la Marta Lladós ha estat seleccionat juntament amb uns altres 57 treballs d’estudiants de batxillerat d’arreu d’Espanya i 20 d’arreu del món. Enhorabona per aquest reconeixement a la teva feina, Marta!

Tots aquells que estigueu interessats en aquesta exposició de talent, podeu assistir-hi gratuïtament dijous 27, divendres 28 i dissabte 29 de febrer. Podreu aprendre i apropar-vos a recerques sobre bioplàstics, robòtica, arqueologia, art, economia, moda, tecnologia, ecologia… veure un projecte sobre una estació d’investigació a la Lluna, un estudi sobre violència de gènere, el funcionament d’un robot quadrúpede o consells sobre la millor actuació quan cau el xumet del nostre fill a terra.

Un plaer escoltar les explicacions d’aquests joves que just obren les ales per volar ben amunt i un orgull que l’institut d’Alella hi sigui representat!

EXPORECERCA JOVE: https://www.magmarecerca.org/exporecerca/

CitiLab Cornellà: Pl. Can Suris s/n, 08940 Cornellà de Llobregat. Telèfon: 93 551 06 60