Col·laborem amb la Marató de TV3

Com ja fa uns anys, des de l’Institut d’Alella col·laborem amb la Marató de TV3, no només fent divulgació sinó també en la recollida de fons. Aquest any, els delegats organitzem una tómbola solidària el divendres 15 de desembre. Es poden comprar bitllets a 1€… Llegeix més»

Dia contra la violència de gènere

El dissabte 25 de novembre va ser el dia internacional per l’eradicació de la violència masclista i des dels delegats, com el curs anterior hem tornat a organitzar la penjada de frases masclistes per ajudar a conscienciar-nos a tots de que la violència de gènere… Llegeix més»

Primera trobada del consell de delegats

El passat 7 de novembre tots els delegats, subdelegats i representants dels alumnes al consell escolar i al consell escolar municipal d’Aalella ens vam trobar per primera vegada aquest curs amb l’equip directiu i es va constituir el consell de delegats.
Com l’any passat, es faran… Llegeix més»